Výprava na turnaj v Beckově

Již potřetí se střelci, ze Spolku evropských bojových umění, vypravili na turnaj pořádaný těsně za Slovenskými hranicemi na hradě Beckov. Tentokrát byla výprava ve složení: Daniel Lev, Lenka Česká, Barbora Hofmanová, Michal Šašek, Karolína Zoltánová, Petr Neveriš a nestřílející Linda Podrabská.

Výprava vyjela z Kladna již v pátek ráno, protože v rámci výpravy, byla v plánu prohlídka Čachtického hradu, nedaleko vzdáleného od hradu Beckov. Do Čachtic výprava dorazila v časných odpoledních hodinách a absolvovala prohlídku hradu s průvodcem.

Následoval přejezd do Beckova, kde se výprava ubytovala. O pozdějším odpoledním a večerním programu si každý člen rozhodoval sám.

Druhý den ráno, byla již výprava nastoupena na nádvoří hradu, kde byla k dispozici snídaně pro účastníky, a kde se účastníci zapisovali do skupin. Zde se k výpravě připojil i Petr Neveriš s rodinou, kteří vyjížděli v noci z pátka na sobotu.

K nelibosti výpravy byli jejich první disciplíny dálkového charakteru, a tudíž začátek nepřipadal střelcům příliš slibný, avšak zbytek soutěže se vyvíjel již lépe. Soutěžící se museli poprat s různými druhy pohyblivých terčů, nebo se stanovišti, kde mohl střelec získat i body mínusové. Více než mínusové body, ovšem zamrzeli polámané šípy.

Po odstřílení poslední disciplíny a součtu bodů, měli střelci smíšené pocity. Byť nemohli říct, že by si vedli špatně, nedoufali v umístění. Náladu jim však zvedl dobrý oběd a detailní prohlídka hradu, na kterou nebyl během soutěže čas.

Při vyhlašování vítězů, bylo pro všechny velmi překvapující, když v kategorii juniorů, obsadila Barbora Hofmanová druhé místo a Petr Neveriš místo první. Největší jásot zazněl, když bylo vyhlášeno, že Lenka Česká obsadila ve své kategorii druhé místo. Celkově to bylo již potřetí v řadě, kdy se Lenka Česká na Beckově umístila.

Střelci ze Spolku evropských bojových umění, byla jedná skupina, ze které by se umístilo tolik zástupců na prvních třech místech, což byl jen další důvod k radosti.

Autor: Karolína

Jak akci viděl dorost?

Soutěž na Beckově

V sobotu 13.4. jsme vyrazili na Slovensko, kde jsme druhý den soutěžili.

Nejprve jsem se sešla já s Lenkou u 2. věžáku od Penny a později pro nás přijel Dan. Postupně jsme vyzvedli Šaška, Lindu a Karu. Dojeli jsme až na hrad, kde jsme si to užili a jeli zase dál.

No a to už jsme dojeli do ubytování a zabydleli se. Dále jsme šli do cukrárny a pak já, Linda a Lenka na procházku.

Když jsme přišli zpět, tak jsme si chvíli povídali a následovně jsme šli do restaurace na večeři, kde podávali obří porce. Dojedli jsme a dali si ještě dezert.

To už bylo okolo 20 hodiny a my šli zase zpět na ubytování, kde jsme hráli kostkový bang a šli spát.

Druhý den jsme měli být na hradě v osm, ale soutěž začínala zhruba ve čtvrt na deset, dali si snídani, což byl chleba se škvarkovou pomazánkou a čaj a bylo to super! Soutěž tedy začala a probíhala do cca 16 hodin.

Já měla na pátém stanovišti -2 body. Po ukončení soutěže jsme si dali guláš a čaj a odevzdali papíry s výsledky.

Tak akorát jsme si doprohlédli hrad a šlo se vyhlašovat. Z juniorů (od 10 do 18 let, myslím) byl první Petr Neuveriš a já druhá. Z žen byla druhá Lenka.

Jako výhru jsme dostali tričko, čokoládu, diplom a medaili. Potom jsme si zabalili a jeli zpět do Kladna.

Cestou zpět jsme vymysleli tuto skvělou větu „Přijeli jsme dobře, stříleli jsme dobře, pos**raný kachničky“ – (to bylo stanoviště, na kterém většina z nás ztratila 15 bodů).

To bude vše z této super akce.